Review| Kaboutersoep & Wonderblaadjes

By maandag, december 1, 2014 1 , , , Permalink

Kaboutersoep-en-wonderblaadjes

Een mooi cadeautje voor de feestdagen; het boek van Ity Busstra. Een must-have voor iedereen die engeltjes en bengeltjes heeft tussen de 0-7 jaar. In dit boek laat Ity zien dat er voor baby’s, peuters en kleuters buiten zoveel te beleven valt. Maar ook als je met jonge kinderen werkt is dit boek erg fijn. Het hoeft namelijk allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.

Ity: Een dieper contact met de natuurlijke wereld en een beter begrip van de wereld van het jonge kind, vormen een verrijking voor jezelf en de kinderen in je omgeving.

Ity’s ontdek- en belevingstuin De Kleine Tuinman in Dedemsvaart prikkelt de fantasie en creativiteit van kinderen om spelenderwijs meer te leren over de natuurlijke wereld om ons heen. Deze beleving vormt de basis van het boek Kaboutersoep & Wonderblaadjes. Het boek staat vol met natuurlijke ideeën die je met jonge kinderen kan doen. En heel veel prachtig fotomateriaal uit de ontdektuin. Handig is dat het boek uitgaat van verschillende leeftijden en de zintuigen. Bij elk zintuig kan je op leeftijd zoeken naar informatie. Ook staat erin hoe je zelf een avontuurlijk natuurlijk speelterrein kunt scheppen voor jouw nieuwsgierige aagje.

Het boek wordt uitgegeven door  A3 Boeken, waar je het boek kunt aanschaffen in de webshop. Dit kan ook via Bol.com. Maar ook via de ontdek- en belevingstuin De Kleine Tuinman zelf. Koop je het boek via De Kleine Tuinman, dan betaal je geen verzendkosten. Je kan het natuurlijk ook kopen, wanneer de kinderen er lekker gaan spelen.

Meer informatie over het boek en De Kleine Tuinman vind je op de website of op Facebook.

Kaboutersoep & Wonderblaadjes (Ity Busstra)

ISBN| 9789491557149